ciabel

Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

Sista natten!!!!

Av Ciabel - 24 juli 2009 01:16

 när jag vaknade hade Bel fixat lunch till sig och killarna och sen varit ute med Nappe så jag kunde lufsa på i min egen takt, så skönt.

Ringde Lisa som kom med sina hundar plus en liten toy tik hon passade som höglöpte men vadå Nappe e´ju "bara" 6 månader såp det skulle väl gå bra? Hahaha trodde vi, han var helt galen o skulle på så nu är tiden bokad för kastrering när vi kommer från landet i augusti.


i morgon blir det inget sova för jag har sååå mycket jag måste göra innan vi åker.

Systembolaget, rusta, packa mm

Ha det gott go vänner så hörs vi när jag kommer hem

 
 
Lisa

Lisa

24 juli 2009 11:13

Hihi ja dom kan trots att dom är små,,Jaha då är Nappe 1månad yngre bara än Dino.
Nä Jag fick inge bedövning i samband med cortisonet,,hade jag vetat att man kunde få det hade jag sagt till..
Ha det så jätteskönt o bra nu på din semester så hörs vi när du kommer hem igen..
Kram Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
susse

susse

24 juli 2009 18:14

Halloj vännen..
Jaha då bär det av till landet för er igen. gött.
Nu är vi snart klara med jobbet..La ut det sista gräset i dag.. satt upp belysning vid poolen, planterat i krukor vid poolen..Nu är det bara SOLEN som fattas..
Ni får ha en underbar helg.
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Annica

Annica

27 juli 2009 13:50

Ja det är inte lätt när man måste jobba med dom man inte går ihop med. Och dessutom när du är gammal! ha ha ha läste ju om det... Men gammal? Uttryckte hon sej så? Här håller vi på att regna bort. Älven har stigit med jag vet inte huuuur mycket. Men men, sommarvärmen skulle väl komma nu i augusti vad jag förstår, så det är väl bara att tjå sej. Ha det bra. Kramizar

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

31 juli 2009 14:49

Hej Hej! Först och främst vill jag önska dig en härlig semester. Härligt namn på en söt kille... Om han är 29 cm hög är det dvärg han blivit... En Toy mäter höst 27.9 om det är över 28 cm en dvärg... Ha det gott!!

Anneli & Twix

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards