ciabel

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Status oförändrat

Av Ciabel - 21 november 2011 17:42

Var som sagt tillbaka till Danderyd idag!

Ingen skillnad mot i fredags så de kunde inte göra ngt nu heller. Ska tillbaka på fredag, fast då finns det inga tider så nu väntar jag på att de ska ringa och tala om när jag ska komma.

Pest det här, blääää

 
 
Kajsa-Varg

Kajsa-Varg

21 november 2011 20:00

Men va jobbigt:-( usch vad jag tycker synd om dig som råkar ut på det här viset.Men de måste väl fixa in dig så du får bort eländet.
Kramen på dig <3 Karin o svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-avrg

 
Ingen bild

Helén

22 november 2011 18:27

Stumpan vilket "skit" du har och otur, är det inte det ena så är det det andra sa kärringen som blödde näsblod.
Hoppas att det löser sig för dig och sänder dig en tanke o kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards