ciabel

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Sista natten sen semester igen

Av Ciabel - 2 augusti 2009 14:56

Ja då är det söndag igen. Jobbar sista natten inatt sen är det 2 veckor semester igen så jag ska inte klaga.

Försökte mig på att lära mig köra båten i veckan som var men inte ville den starta inte. Ringde Stefan och det var bara att trycka in nyckeln, vrida om och gasa! Just vad jag gjorde men inte fan gick det för det. Sen kom han ut på kvällen, satte sig i båten och gjorde samma sak o då minsann passade det att starta. Vår båt är tydligen en enmansbåt, inte ngn annan som ska köra inte.

I morgon bitti ska jag försöka övertyga svärfar att vi ska stanna på willys och handla när han hämtar mig i Norrtälje för skulle jag be S så visst skulle han handla men vad får jag? vet man aldrig!


Den här veckan är sista veckan med ute friskis så sen blir det att börja hemma. Börjar få upp flåset nu, det märks när jag cyklar till jobbet. 40+ och börjat träna för första gången i hela sitt liv, vad ska vi kalla det mina vänner? Kanske en liten 40 års kris kanske, inte vet jag.

På torsdag kommer min väninna Ann-britt ut till landet med sina pojkar som tränar judo med våra barn och stannar en natt. Ska nog äta surströmming då tror jag nog. Måste passa på!

Nehej en dusch och packa ihop sen till jobbet så hörs vi av om 2 veckor.

 
 
susse

susse

3 augusti 2009 18:50

Hej gumman.
Det var en attans båt ju..Men skamm den som ger sig. Bara påt igen så fixar du det säkert..
Jasså du gillar surströmming...hugaligen...Gör inte jag.. Vi är bjudna på surströmmingsfest när Jocke kommer hem, han vet ej om än..Men de har lovat annan mat åt oss. *S*
Skönt du ska vara lite ledig igen.. Tänk snart höst igen ju..blää.
Så duktig du är som tränar..Hmm undras när min kris ska dyka upp??*S*
I morgon ska Sigge få sin Rabiesspruta. Gick ju bra när han fick valpsprutan så jag hoppas det går lika bra i morgon..Han växer som ogräs. Ska väga honom i morgon o se hur mycket han väger, spännande.
Ha de gott vännen o va rädd om er.
Kramisar

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Annica

Annica

3 augusti 2009 23:20

Ojojojdå!! Det är väl inte barnmorskans ord som gör att du har börjat motionera?hihihi Kramkram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Ida & Molly

Ida & Molly

4 augusti 2009 16:34

Hejsan vi saknar er två här på bloggen.Hoppas det gick bra å jobba i helgen.Får vänta tills du kommer hem.Så får du berätta hur det gick med nappe att klipa honom kort.Det är ful rulle på molly och det går väll bra med min blogg.lite fler som tittar in och skriver.så jag hoppas det blir fler som tittar in.kramar från oss

http://pudelnmolly.blogg.se

 
susse

susse

10 augusti 2009 22:13

Hej gumman.
Man saknar dina ilägg här på din blogg nu när du har semester. Hoppas ni har det härligt ute på landet.
Kramisar på dig
Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards