ciabel

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Ciabel - 14 oktober 2009 21:09

I morse snöade det igen och den här gången låg det kvar en stund innan solen kom och smälte bort det.

Var tvungen att hämta täckjackorna nu.

Nu är jag helt färdig. På förmiddan kom en kompis med sin lilla kille på 8 månader och ohhh vilken fart. Han var på precis allt han kunde nå på krypavstånd. Nappe tyckte det var en riktigt läskig hund som kröp på vårt golv så han morrade och studsade undan så fort Oskar kom i närheten. Efter 1 timme insåg han att han smakade nog rätt gott ändå så han höll på att slicka ihjäl han.

Blev av med lite grejer som grabbarna rensat ut,skönt för jag gillar inte att slänga hela saker.


Sen började jag släpa. Garderob, trasiga leksaker, gamla knöliga kuddar ja allt mellan himmel och jord.


Grillade kycklingklubbor till middag och det är en storfavorit här så de gick åt med faslig fart sen kom Stefan hem och då fortsatte vi släpa. Ner me´d hela gipsväggen för 2½trappa, in i bilen, köra ner till containern och sen upp där.

Nu har jag ont i hela kroppen. Inte är man 20 år längre inte.


Ska se om Stefan kan släppa fjärrkontrollen så jag slipper se på forboll sen fram med ostkrokarna så ska jag slappa resten av kvällen.

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards