ciabel

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Ciabel - 22 november 2009 00:48

I går (fredag) kom dom och körde igenom avloppet och det var tur det. Så mycket skit har jag inte sett på en och samma gång förut.


Ringde på en annons på blocket om relativt ny tvättmaskin och torktumlare och gjorde upp att vi skulle ha dom men att vi skulle komma idag kl 15. Tro inte på f-n att kärringen sålt dom när vi kom!!!!

Åkte till expert och köpte en ny tvättmaskin istället, tumlaren får vänta.


Gick och la mig för att vila en stund på kvällen innan jag skulle till jobbet och vaknade av att tvättmaskinen gick. S hade proppat den full så jag hller tummarna att alla kläder ser likadana ut när de kom ut därifrån. tvätta e´inte hans starkaste sida, kör gärna allt på 60 grader och det vet vi ju hur vissa saker kan se ut sen.


Glad att han försöker i alla fall men måste ha en liten kurs med honom i tvättkonst innan han får tvätta mina kläder.


Nu ska jag jobba lite till innan morgonen kommer.

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards