ciabel

Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Han där uppe måste hålla med er!!!!!

Av Ciabel - 19 december 2009 22:12

HIhihihi

Ja med det här snövädret lär det dröja ännu mer tills jag kan ge mig ut i snön utan sällskap så ngn håller med er mina goa vänner och ser till att jag blir kvar inne  

Nja kanske inte helt men inga längre äventyr :)


Tvingade mer eller mndre S att ta en "rundtur" idag så vi började med att stanna till hos min pappa o hans sambo en snabbis och lämna av korten på barnen som är standard till jul.

Blev helt förskräckt när jag såg 1 glögg o 2 skumpa på diskbänken!!!! Nä va f-n inte igen tänkte jag, så ni kan gissa vad glad jag blev när jag tittade närmare och såg att allt var alkoholfritt!!!!!!!!!!!


Tro inte att allt e´helt ok m in fot! Det är det inte!

Jo tån e´ok och operationssåret likaså men ni må tro jag har fått världens största skavsår på hälen av den där specialskon jag har på mig och den klarar jag mig inte utan. Måste t o m ha den på när jag sover för så fort foten hamnar fel vaknar jag av sprängvärk annars.


Nu har jag virkat klart 1 sköldpadda och en figur som påminner lite om barbapappa men med armar. Kommer lägga in kort på dem senare.

Nu ska jag titta till några av er

Puss och kram

 
 
Lisa

Lisa

19 december 2009 23:19

Ajajaj såå ont det lät,,,med skavsår också..Men tur att den funkar så du slipper värk iallafall..
Jaa det är TUR att det snöar o är kallt så damen får hålla sej inomhus hihi..*Här hade vi -19,8 igår Burrr,,,Baara -11 nu och snöar för fullt,,knepigt att det snöar när det är så kallt,,men inget är sej ju likt nu med väder o vind,,Lite oroväckande..
Jag mår inge vidare än kan bara sitta här små stunder,,helt plötsligt blir jag alldeles kallsvettig och sen kommer illamåendet,,jag fattar inte vad det är för skit jag åkt på..

Ser fram emot dina Sköldpadds kort och Barbapappa figuren..
Kramar om dej idag me,,,hihii..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 december 2009 23:55

Tack för din fina kommentar Cia!
Kram vännen
Ha det bra!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 december 2009 15:47

En riktigt GOD JUL!Önskar jag dig och Nappe.
Många julkramar från Lena&Alina.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ulla M.

Ulla M.

21 december 2009 16:14

Hej Cia, Hoppas att du snart slipper det onda så du kan gå ut, det är faktiskt underbart med snön och kylan rent och ljust precis som det ska vara till jul, ska bli kul att få se dina virkade alster. önskar dig och din familj en God Jul och ett Gott Nytt År Kramiz Ulla M

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

21 december 2009 23:08

Det är baara jag som kikar in o ser vad som görs...
hoppas din värk släppt och att du mår hyffsat...
Kramen

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards