ciabel

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Dan före dopparedan!

Av Ciabel - 23 december 2009 21:01

     Nu e´jag helt slut och trött i foten!


Var tvungen att klättra i våningssängen igen för Alex blödde näsblod igår natt så  det var bara att riva ur allt och tvätta de nybyta sängkläderna. Sen fick jag för mig att storstäda vilket såklart även omfattar badrum och lilla toaletten.


Kilarna övertygade Stefan igår att idag var det "följa med pappa till jobbet dan" så de var där med honom.

När de kom hem och vi ätit lunch gav jag och Bel oss iväg till bussen för att åka ner på centrum och shoppa lite julklappar.


Inte blev det många inte, koncentrationen tröt i värmen och trängseln men lite blev avklarat. Dessutom köpte jag oxfile´till nyår som de hade bra pris på den här veckan.


Men som sagt när jag nu sitter här med mitt glas vin, jag är skittrött i FOTEN.

Ja jag vet att jag får skylla mig själv men ni som känner mig vid det här laget vet att jag omöjligt kan vara still om det inte är alldeles omöjligt.


försöker lägga in lite bilder på mina virkalster nu men vi får se om det går.


En kanonjul vill jag önska er alla, ni betyder jättemycket för mig.

Och tack för allt stöd i min kamp mot ciggen

Julpussar

 
 
Ulla M.

Ulla M.

23 december 2009 21:48

Men oj, vad söta djur du har virkat, vad duktig du är, ja nu är man helt slut, har just ställt skurborsten åt sidan och sjunkit ner i fåtöljen med datorn i knäet, får slå in sista paketet i morgonbitti innan vi åker, ha en skön helg, kram Ulla

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

24 december 2009 00:55

Var baar tvungen att kika in en sväng innan jag bumsar i säng,,guuud såååå Nuttinutt Söööt Sköldpaddan var,,Och dom andra med,,


jag går på det tunga artilleriet(För mej) med Brufen,Alvedon,Munskölj,Bakteriedödande..Jag önska att jag skulle våga mej på nåt starkare men men klarar mej i ca 4a timmar hyfsat ifrån smärta..höll på att svimma 3ggr i julhandeln...Skiit kul,,,Jädrarns ide o dra ut tänder precis före jul..
Jag köpte svart julklapps papper istället för rött o glatt med tomtar för det känns som det är en svart jul för oss..Fast det var en lite julblomma som var röd,,hihi..
Nu Är det JULAFTON!!
Kraaaam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

24 december 2009 15:57

God jul och hoppas ni får en trevlig julafton.Ber om ursäkt om jag inte hört av mig på ett tag.men har vart så otroligt mycket för mig.men molly mår bara bra.Bada henne i går så nu är hon så himmla fin.Hoppas allt är bra med dig och nappe och familjen.vi får skärpa oss och höras av mer till nästa år.kram från ida och molly

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Lisa

Lisa

25 december 2009 22:48

Bara jag som kikar in..Har sååå J-vla ont i min käke så jag håller på att gå åt..och gubben ligger i magsjuka..
kul jul...
Hoppas ni haft det bra..
kramizzzar i massor min goa vän.

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
susse

susse

26 december 2009 15:45

Hejsan vännen.

Ville bara titta in o önska dig en God fortsättning..

Så fina djur du virkat..

Vi var dumma nog att ge oss ut i mellandagsrean i dag..Jag var ute efter lite nytt till köksfönstret, men så klart var det INTE rea på det jag ville ha..Ska bita i hop någon dag till sen åker minsan julen ut här...

Ha de gott o hoppas du är bättre i foten..

Kramisar Susse

http://www.susse-69.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

28 december 2009 11:11

Hej på din bönan

Ja det där med dagar är lite förvirrande...haahaa...
Tror det beror på julmaten....
Här vräker snön ner just nu, verkar som vi får massor med snö i år.
Hoppas du haft en fin och skön jul och att din fot känns bättre.
Kram Inag-lILL och nospuss från Fixza

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
kajsa-varg(karin o svartnosarna.

kajsa-varg(karin o svartnosarna.

30 december 2009 19:14

Hejsan hoppas att allt är bra!låter ingetvidare att ha sån där värk huga!.Men så söta de små japanska djuren va!sköldpaddan var ju jättesöt,va duktig du è.Var ju ett tag sedan jag skrev till dig,men rätt som de va så kom jag ju ihåg er har ju liksom glömt bort att länka till er.
Hoppas att det går bra med rökningen.
Stora kramen till dig o söta Nappe/Karin o svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards