ciabel

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Ciabel - 25 september 2009 08:01

Äntligen fredag säger de flesta men inte jagRynkar på näsan

Fredagar är alltid superstressiga när jag ska gå på och jobba helgen.

Idag måste jag få ner det som ska till källaren, baka matbröd och helst lite bullar också, förbereda matsäck till Belinda och Stefan, köpa presenter, mm


Killarna ska gå på kalas hos en klasskompis i morgon kl 14 och det blir jag som måste kliva upp tidigare för att följa dem dit då Stefan är borta med Belinda.

Belinda ska tävla i judo i morgon så de åker tidigt på morgonen innan jag hinner hem från jobbet och är väl hemma ngn gång på eftermiddagen. Lycka till älskling!Kyss

Sen måste det storhandlas i morgon, behöver komma till både maxi och willys ,hur jag nu ska kunna övertyga S om att jag ska t willys? Han hatar att handla men då får han väl göra som alla andra gubbar o sitta i bilen.


Ska få med han och hämta en loftsäng också som jag tänker ställa i källaren i väntan på den perfekta lägenheten.

Varför betala för en senare när vi får den här mot att vi hämtar de`? Bara dumt tycker jag och så stor plats tar den inte när den är nermonterad.


Nehej mina goa vänner, dags att ta fram köksassistenten (den stora) och dra igång en deg.

Ha en superduperhelg

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards