ciabel

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Så stolt

Av Ciabel - 2 februari 2010 23:07

Var som sagt på IUP-samtal i skolan med pojkarna idag. De har haft svårt med både matte och svenska så de har haft x-tra stöd och åtgärdsplan i dessa ämnen 2 terminer nu.

Deras pedagog Dan började båda samtalen med att han tror att vi egentligen kan avsluta dessa för de har utvecklats sååå mycket sedan i höstas men att vi ändå behåller dem den här terminen så det inte blir några bakslag. Han hade bara en massa positivt att säga så jag var stolt må ni tro när vi gick hem.

Nästa tisdag är det Belindas tur.


Sen var det Nappes tur!

Så duktig. Både jag och Lisa hade svårt att se den hund vi började med för 10 månader sedan, då skrek och nafsade han genom hela klippningen. Fick en massa ros av henne med för att vi har lyckats så bra med honom.

Han blev en helt ny hund när vi klippte ner öronen och manen. Bilder kommer senare.

Sedan alla goa kommentarer från er mina vänner förgyller kvällen ytterligare ska ni veta.


Ska glo lite på dumburken innan jag knyter mig

Natti

 
 
Lena

Lena

3 februari 2010 07:46

Hej Cia!
Men hur tar man måttet då?är så dålig på det där.Jag vill ju beställa en med ben.Ska kika lite om jag hittar bilden(den m ben).
Ha en bra dag med er
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards