ciabel

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Paparazzi

Av Ciabel - 18 februari 2010 20:25

Ja nu sitter jag här igen och vad händer runt omkring?

Jo stefan sitter mitt framför och leker paparazzi med sin jätteleksak. Blir helt bländad varje gång blixten går på. Ja det är hans stora intresse förutom barnen, att fotografera men tycker nog han kan hitta ngt intressantare än lilla mig att fästa linsen på.


Belinda var och tog mässling,påssjuka, rödahundsprutan idag och ligger redan nerbäddad. Känner sig yr och har ont i armen, dessutom tycker jag hon ser lite svullen ut nedanför kinderna men det är nog bara en reaktion på sprutan så hoppas den lagt sig till imorgon.


Var på möte om utemiljön i vårt område i eftermiddag. Vår värd har investerat en massa pengar under kommande 3 år i upprustning av vårt område vilket e´jättekul. Amälde mig till utemiljö/lekplatsgruppen då jag tycker det är en otroligt viktig bit. Det är lätt att glömma de större barnen vid sådana stsningar då det oftast är småbarnsföräldrarna som engagerar sig men nu verkar vi vara ungefär lika många med äldre barn, t o m ngn mormor som anmälde sig.

Kul och ett ypperligt tillfälle att träffa grannarna vilket man inte gör så ofta vintertid.


Banankakan är slut! den försvann med rykande fart så nu blir det att vänta tills nästa gång vi har bruna bananer, de brukar sällan hinna bli bruna så......


I morgon kväll går jag på och jobbar hela helgen, hoppas innerligt att lokaltrafiken kommer gå som den ska annars tar det sån tid innan man är hemma i säng på helgerna.

Nu ska jag titta lite på skidorna innan jag får tillgång till fjärrkontrollen  

Natti mina kära vänner

 
 
margit

margit

18 februari 2010 23:17

Hej du! Antar att även du såg ANJAS bragd i kväll. Att hon åkte efter gårdagens fruktansvärda VURPA... bara det är en BRAGD!! Ocg dessutom fick medalj...även om det "bara var" BRONS!! Men att få en medlaj dagen efter...det är samma som att ta giuld det...Nog hade hon ÄNGLAVAKT...som inte sloh ihjäl sig...jag såg reprisen...och man rös...
Kramen vännen!

http://margitholm.blogg.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

19 februari 2010 02:55

Bästa Cia !!!
Kändisarna brukar ju vara i blixt fånget,så det är bara LE....LER Det är ju trevligt att det även är äldre utan små barn som arrangerar sig för utemiljön ,istället att sitta inne och Tycka till,då får de ju vara med och planera,det är bra....Stakars liten,att hon reagera så på sprutan.Hoppas Belinda mår bättre i morron,ge henne en styrkekram....Önskar dig en bra jobbarhelg...Kram IA...

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

19 februari 2010 16:10

Hej Cia tänkte på dig idag när jag var på mässan i Älvsjö, vid en monter hade dom massor av små djur och annat som var både virkat och stickat sånt som du gör, det var som att komma in i en godisbutik, fy vad jag handlade, men nu har jag ont i fötterna, någe straff ska man väl ha, kramiz

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

19 februari 2010 18:53

Hej vännen1
Måste skynda mej att skriva kommentar IFALL DATAN Lägger av igen,,Har nyss börjat funka igen,,skriver mer igen..Mått på gizmos Mage 11cm om man ska Mäta framför benen och en bit upp emot halsen? annars är det nog 8..
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

19 februari 2010 23:03

Helloj igen!
hoppas det gick bra att komma till jobbet,,
nu har jag mätt lill fisen igen och det blir 9cm och då ska han nog klara sej UTAN att kissa på den hihi! fast han växer ju en del också men skoj att ha en som han kan ha nu!

Kan du inte visa lite bilder som din papparazzi tagit? skulle var kul att se dej!
Kramen...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Karin o svartnosarna

Karin o svartnosarna

21 februari 2010 00:42

Hej Cia!
Så jätte fint kort på dig,Inte undra på att maken inte kan låta bli att fota dig:-)brukar ju vara kul att retas också när de vet att man inte gillar att bli fotad.
Härligt med storfamilj till bords.
Ja huga nu har det snöat nästan hela dagen o kvällen,var ut för en liten stund sen o fotade.
Är så mycket snö o is på taket,sen yr det igen så pass.
Tog med hundarna ut Hjördis var det full fart på men Chisa stod på trappen o ville in.
Får se om man kommer ut med bilen imorrn,ska hämta grabben i Uppsala för han har bandymatch på morgonen.
Hoppas du kan ta dig till jobbet är ju mycket bussar inst.så ta`t försiktigt om du tar bilen.Hoppas du får sova gott när du kommer hem.
Hör av mig till dig när tröjan kommer.
Kramen på dig,o ha det så gott,Karin o svartnosarna.

http://Bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards