ciabel

Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Rubrik saknas

Av Ciabel - 12 september 2009 08:16

Vaknade med ett ryck 6.50 och trodde jag hade försovit mig. Tog ett tag att komma på att det är lördag.

Blev väckta halv fem i morse när grannarnas tonåring kom hem och ställde sig utanför porten och snackade med polarna. Var redo att kasta en sko på henne eller ännu hellre en hink vatten.


Blir en vacker höstdag så långpromenad ligger nog på agendan. Sedan ska killarna iväg på kalas i eftermiddag.


Var in till min vän Lisa och läste om hennes helvetesnatt!!!


Ibland tycker jag att det ska vara skottpengar på vissa människor och hennes x är en utav dom.

Kram på er så ska jag se efter vad dagen har att erbjuda

 
 
Draken

Draken

12 september 2009 08:43

Jag håller med dig om att det borde vara skottpengar på vissa människor, om det fanns skottpengar då skulle jag skjuta väldigt många.

http://draken.bloggagratis.se

 
susse

susse

12 september 2009 12:49

Hej vännen,
Ja jag var bara tvungrn att gå in o se. Nej så ska man verkligen inte ha det. Är svårt att ta sig ur men det går. Bara att anmäla allt. En vacker dag är det kanske inte bara telefonsamtal mitt i natten.
Ja din gubbe hade verkligen en riktigt trevlig o ljus sida där..*L* Jätte vacker bukett.
Så kul att ni har hittat någon att träna tillsammans med, är alltid skoj.
Vi börjar på onsdag, ser fram i mot det jätte mycket.
Vi ska på kräftskiva i kväll, är ju Sofiero utställning i helgen, är pudlar i morgon. Om kroppen vill så blir det nog en sväng in dit.
Ha en skön lördag vännen, tycker du är såååå duktig.
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Annica

Annica

12 september 2009 14:26

Ja...jag kom inte i säng förrän 4 i morse heller.... Min son hade varit ute i går kväll, och blev lite "knäpp"...men det är sån´t som kan hända alla. Så jag är ganska trött idag. Det känns som om det var jag som skulle varit ute på gallej...gäsp... Kramkram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pudeln Molly

12 september 2009 15:38

fin blid på nappe du har där på din blogg.Kan ju inte göra något så finnt på min blogg.Har kollat och läst men hittar inget om hur man fixar en fin backgrunds bild.Men på blogg.se om man har reklam på sin blogg är den gratis.Är det inte relkm kostar det eller hur dom menar.Eftersom jag ville prova så har ju jag en massa reklm på min blogg i mellan åt.Men nu får det va den blåa backgrunde på min blogg så länge.Tänkt sätt in en film på molly.Men filmen är på fle sida så man få rkolla lite snet ska ju va rak.men gick inte å fixa.så jag inte med längre på youtube.Men ska i väg och vandra i kväll vid 19:00.så molly ska va hemma hos mamam och fanny under tiden.Så blir hon glad när jag kommer hem sen.ha en trevlig dag och kväll kram

 
lISA

lISA

12 september 2009 23:03

Mitt inlägg bara försvann!!!
Provar igen...
Hej gumman!
Jo jag skrev att om du visste vad glad jag är över alla kommentarer idag som verkligen givit mej tröst o styrka,,Jag har läst alla flera ggr och allra helst din,,,
För du har rätt och varit med om detta..
jag har ju anmält honom ett antal ggr men det har lagts ner i brist på bevis..

Men han fick sej en minnesbeta 1gång som jag trodde att han inte skulle glömma,,han hade övervakare i 1År..pga att han slog en vakt..Och jag var vid detta tillfälle tillsammmans med en vakt kompis till denna,,Men som även du skrev om nynassarna så hade inte jag nåt med det att göra,,Men jag har förstått det efteråt..men det bet ju inte på mr T...
Så vad finns kvar att göra vet jag inte,,Anmäla igen= brist på bevis...Jag hoppas fortfarande på att han ska springa på fel person men han lyckas tyvärr alltid klara sej lindrigt undan...Tack än engång för ditt stöd...
Hörs imorrn vännen,,,Bamsekramar till dej med...

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards