ciabel

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

1 vecka utan cigg!!!!

Av Ciabel - 14 september 2009 07:38

Nu har jag varit utan cigg precis 1 vecka, JIPPIE

Barnen är lediga måndag o tisdag så i natt har Bel sovit hos en kompis. Är jätteglad för hennes skull att hon klarar det för att bara ½år tillbaks var det helt otänkbart.Skrattande


Jo Ida Nappe är helt galen i ostbågar, om han kunde skulle han vända ut och in på sig själv för att få smaka!Flört


Ska ringa hyresvärden idag så får vi se hur det blir med den lägenheten vi vill ha.

Återkommer senare

 
 
susse

susse

14 september 2009 10:02

Halloj där..

Stort grattis för 1 vecka som rökfri.. Otroligt duktigt..
Så kul för Bel att kunna sova över hos kompis nu..
Ostbågar går noig hem hos de flesta..*L*
Håller tummarna för att ni ska få den lägenhet ni vill ha.
Ha en toppen dag
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

14 september 2009 16:27

Hejsan grattis en veckas rökfri kommer gå bra ska du se gumman.JO vart inga ostbågars i går.Blir kväll till färjan 3 haha.Då ska Molly få smaka några stycken och även Fanny.
Hoppas allt är bra annars.Skoj att din dotter våga sova hos sin vän nu.Kram

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

14 september 2009 18:29

Heja på!!! Du fixar det. Lätt som en plätt :-) Så du menar att det är sååå härligt att ha valp??

Kramiz

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Lisa

Lisa

14 september 2009 18:58

GRAAATTTIISSSSS! HElt suveränt DUKTIGT Gummsan!
Näe jag titta på ensam mamma igår så jag missa s-objektet hihi,,_det måst ha vart en HÄÄÄRLIG syn de,,,

Haha va jag skratta gått åt Historien du skickade Tack tack den var bra,,,

Jaa Ostkrokar verkar vara många vovvars favvogodis..Min storpudel Tik Doris var Helt galen i dom också,,Och nu Dino och Amigo..Undrar om det beror på att dom luktar typ tåbira,,hundar gillar ju snusk...nä fy nu var jag vidrig,,,men jag tror det ligger nåt idet...för dom är ju inte alls lika tokig i chips o popcorn..
Kramen..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

14 september 2009 23:38

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Det här klarar du ju galant! Det visste vi ju. Jag håller på att kämpa med annat: min vikt! Usch och blä och fy. När det är såååå gott att äta..... Kramkram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards