ciabel

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Ingen inspiration

Av Ciabel - 26 november 2009 01:39

Har varit ett par tunga veckor nu och känner lite att blogglusten runnit av mig så jag gör ett brake tills andan faller på igen. Kommer titta till er ändå.

Puss på er

 
 
Inga-Lill

Inga-Lill

26 november 2009 06:44

Halloj härliga Cia
Ja du har legat i ett tag nu, med både jobb och flytt. Och sen med sjuka barn. Försök att vila lite nu då innan operationen, jo jag vet, det är inte bara att vila heller. Men du kan väl iaf ta det lite lugnt.
Hoppas ni trivs i nya lyan.
Ha det så gött vännen och var rädd om dig.
Kram och Tass Inga-Lill o Fixza

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
Lisa

Lisa

26 november 2009 12:33

Hej Gumsan!
Tråkigt att du inte känner dej på g,,Men jag förstår dej till 100 10 % ,,Man tappar lust o ork när det varit mycket ikring sej som det varit för dej med..Du får ta igen dej ordentligt när du opererat dej,,bara sitt o softa och skriva till mej(Fniss)..

Jag går o funderar emellanåt på Nappes mage och försökte komma på vad pulvret hette som vi hade till våran samojed kille när han vart så där dålig i magen,,Han var så sen valp och dom kunde inte hitta felet så uppfödaren skickade med ett pulver som vi gav honom så fort han blev risig i magen och det gav med sej direkt..När jag såg namnet på det nappe fick kom jag på det,,fast det hette caribact(vet ej om det stavas så)men det kanske ändå är samma ,,HOPPAS det för då kommer det släppa direkt!

Fast man vill ju ändå veta felet och det fick vi aldrig veta..Men att han inte tålde GLASS Alltså mjukglass det fick vi iallafall se att han inte gjorde,,Natta Lät honom smaka av sin mjukglass bara nån liten slick..och det räckte för att han fick i princip BO på altanen hela dagar..Det sprutade ur honom och han blev helt slut..så vi kontaktade vetten då och fick medicin men det hjälpte inte så då fick uppfödaren tag i detta pulver igen och skickade sen blev han bra på bara nån Timme..

Ojoj nu blev det långt mail igen hahha,,Men jag ville bara berätta för att du ska få lite hopp att det KANSKE HJÄLPER NU med detta pulver!

Jo som sagt Dino blev totalt misslyckad och håller med dej hur han skulle sett ut och hur hon borde gjort..och kanske ej heller blev badad ens..TRIST!

Ha det gott du me Vännen min och försök tat Lugnt..
Kram till en SUPERDUPER TJEJ!!!!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Pillabrita

Pillabrita

26 november 2009 21:46

Ja, ibland kan det kännas som om man tömt sej själv... Men vi finns här! Kramar

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

27 november 2009 11:26

Hej Nappe och matte!
Nu kikar jag in för att önska er en trevlig och mysig ljushelg.
Ikväll blir det bastu m tända ljus och lite gott vin till,det ska bli mysigt.
Kramar från Lena&Alina

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Pillabrita

Pillabrita

27 november 2009 17:45

Hej vännen. Hoppas det är bra med dej! Önskar er en trevlig helg. Nu kan du glutta in och kolla på mina kort på www.mamis-kort.bloggplatsen.se Kramizar

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

 
Ulla M.

Ulla M.

27 november 2009 18:20

Hejsan Cia jag vill bara önska dig en trevlig första advent, och hoppas att du får det lugnt och skönt med barn, hund, och gubbe/kram Ulla M.

http://www.ullasglitter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards